محبـــــت مــــــــــــــادر...


••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

بی محبت مادر/ یک قنات بی آبم

مثل راه بی مقصد /  مثل عکس بی قابم

بی محبت مادر / از شکوفه ها دورم

یک کبوتر بی بال / یک چراغ بی نورم

بی محبتِ مادر / چون لبان بی لبخند

ساکتم و غمگینم / مثل بلبلی در بند

بی محبت مادر / در دلم صفایی نیست

از بهار در قلبم  / هیچ رد پایی نیست.

                                        ******************************


Being a full-time mother is one of the highest salaried jobs
Soince the payment is pure love

مادر بودن یک کار تمام وقت است و شغلی است که بالاترین حقوق را دارد
و پرداخت به او فقط در قالب عشق و علاقه است .



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت22:50---20 ارديبهشت 1391
مادر:

کاشکی می شد بهت بگم؛

چقدر صدات و دوست دارم

لالایی هات و دوست دارم؛

بغض صدات و دوست دارم

.آپم ومنتظر حضورتان


مسعود
ساعت22:18---18 ارديبهشت 1391
مادر من امید این دل خسته من توی ناامیدیه.(عالی بود مثل همیشه)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت20:2توسط نسیم | |